berenyi.jpg
 

BERÉNYI KONRÁD

közgazdász, internetes marketing tanácsadEconomist, online marketing consultant

1995. óta foglalkozik az internettel, 1996 óta az internet üzleti lehetőségeivel. Korábban dolgozott többek között az Index.hu Rt.-nél, az Eduport Felsőoktatási portálnál, a Gyalogló Chat-nél és a Neo Interactive online ügynökségnél is. Ezt követően az Onlinemarketing.hu Kft.-nél mint cégvezető és internetes tanácsadó elsősorban kommunikációs megoldásokkal foglalkozik az internetes kampányoktól kezdve a közösségi média marketingig. Ő írja és a szerkeszti az egyik legismertebb hazai marketinges szakmai blogot, az Onlinemarketing blogot (onlinemarketing.blog.hu) is, amely 2008-ban első lett a Goldenblog verseny tanácsadói blog kategóriájában. Társszerzője a Célzott online reklám (MKM Kiadó 2007.) az Online üzlet és marketing (Akadémiai Kiadó, 2011.) és a Reklám vagy amit akartok (Akadémiai Kiadó, 2012.) című könyveknek. A fentieken felül cikkei jelentek meg a Médiapiac, a Tanácsadó Magazin és a HVG Business Extra című újságokban. Előadásokat tartott többek között a 2009-es, 2010-es és 2011-es Média Hungary konferencián, a 2008-as, 2009-es, 2010-es, 2012-es Internet Hungary konferencián, a 2006-os és 2007-es Web2 Symposiumon, a 2010-es és 2012-es BarCamp konferencián, a 2011-es HVG Online Marketing Workshopon, a 2011-es SocialMédia konferencián, a 2012-es és 2013-as, 2014-es és 2015-ös Evolution konferencián. Szervezője a Keresőmarketing nap című konferenciának. 2011-ben a Marketing & Média szaklap által szervezett szavazáson ő lett az év "Top Dog" bloggere. Tanít az Edutus Főiskolán, a Gábor Dénes Főiskolán, a Werk Akadémián és a Kürt Akadémia Net-Works képzésén is. 2014-ben az MKB Kiválóságok klubja tagjai közé választotta. A fentieken túl 2013 vége óta ügyvezető-alapítója a Pontolo.hu Kft., amely online felhő alapú hűségrendszer fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozik.


Mr Berényi has been active with all things internet since 1995, and internet-related business opportunities since 1996. His work experience included jobs at Index.hu, Eduport higher education portal, Gyalogló chat portal, as well as Neo Interactive online agency. Later, as a CEO and online advisor at Onlinemarketing.hu Kft, he’s been mostly dealing with communication solutions from online campaigns to social media marketing. He is the author and editor of one of the popular professional marketing blogs in Hungary, Onlinemarketing (onlinemarketing.blog.hu), reaching #1 spot at the annual Goldenblog contest in 2008 in the category of advisor blogs. He is the co-author of several books, including “Célzott online reklám” (Targeted online ads, 2007), “Online üzlet és marketing” (Online business and marketing, 2011), and “Reklám vagy amit akartok” (Advertisement or what you will, 2012). On top of these, he also frequently publishes articles in publications such as Médiapiac (“Media Market), Tanácsadó Magazin (“Advisor Magazine), and HVG Business Extra. He’s delivered presentations at a multitude of events, including Media Hungary (2009, 2010, 2011), Internet Hungary (2008, 2009, 2010, 2012), Web2 Symposium (2006, 2007), BarCamp Conference (2010, 2012), HVG Online Marketing Workshop (2011), Social Media Conference (2011), as well as Evolution Conference (2012, 2013, 2014, 2015). He organizes the conference “Keresőmarketing nap” (“SEO marketing day”). In 2011, he was elected as “Top Dog” blogger by the periodical Marketing & Media.
He teaches at Edutus College, Dénes Gábor College, Werk Academy, as well as at the Net-Works program of Kürt Academy.
In 2014 he was elected by MKB as a member of its “Kiválóságok klubja” (“Excellence Club”). Since late 2013 he is also the founder and CEO of Pontolo.hu Kft, developing and operating a cloud-based loyalty system.